Kim jesteśmy

„Doskonałe” – takim słowem określają podłogi Baltic Wood klienci, którzy wybrali je do miejsc, w których mieszkają i pracują. Firma powstała ponad 18 lat temu
w Polsce, jednak szybko stała się podmiotem o zasięgu międzynarodowym. Dziś, dzięki szerokiej sieci partnerów, podłogi Baltic Wood trafiają do klientów w 52 krajach całego świata.
Nowoczesny zakład produkcyjny, siedziba główna firmy oraz biura handlowe zlokalizowane są na podkarpaciu, w Jaśle.

Misja Baltic Wood

Wierzymy, że podłoga z najwyższej jakości drewna jest tym, co nadaje niepowtarzalnego charakteru każdemu wnętrzu – zarówno bardziej klasycznemu, jak i nowoczesnemu. Dlatego, na bieżąco śledzimy aktualne trendy w designie, by trafić zarówno w gust tradycjonalistów, jak i tych, ceniących bardziej awangardowe wzornictwo.

JAKOŚĆ PRZEDE WSZYSTKIM

Baltic Wood to połączenie fascynacji pięknem drewna i wiedzy na temat jego fachowej obróbki. Dzięki temu, podłogi Baltic Wood są nie tylko piękne, ale też doskonałe jakościowo – trwałe, funkcjonalne i łatwe w bieżącej konserwacji.

Zarząd Baltic Wood

Rafał Zawierucha

Prezes Zarządu
Studiował prawo na Uniwersytecie w Kolonii, jest też absolwentem zarządzania nieruchomościami. Doświadczenie zbierał na rynku niemieckim, zarządzając spółkami w sektorze nieruchomości, przez kilkanaście lat odpowiadał za rozwój niemieckiej sieci gastronomicznej Kochlöffel - działającej w ponad 100 lokalizacjach w Niemczech, Polsce i Turcji
i obsługującej ponad 45 mln klientów rocznie. Od lutego 2017 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Baltic Wood.
Rafał Zawierucha posiada duże doświadczenie w sprzedaży i planowaniu strategicznym. Jest liderem sprawnie budującym i zarządzającym zespołami, dzięki czemu nie tylko tworzy wizję rozwoju firmy, ale także dąży do jej realizacji, wspierając jednocześnie rozwój utalentowanych pracowników.

Magdalena Marek

Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy
Absolwentka filologii angielskiej w PWSZ w Krośnie i filologii romańskiej na Uniwersytecie Śląskim. Do zespołu Baltic Wood dołączyła w roku 2009, w 2010 roku obejmując stanowisko menadżera w Dziale Sprzedaży Eksportowej. W roku 2016 roku objęła posadę Dyrektora tego działu, a w styczniu 2017 została powołana przez Radę Nadzorczą na Członka Zarządu, Dyrektora Handlowego odpowiedzialnego za sprzedaż na rynku krajowym i międzynarodowym oraz strategię komunikacji marketingowej.
Jej szerokie kompetencje w zakresie budowania i realizowania strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych sprawiły, że produkty marki są dystrybuowane przez sieć ponad 350 partnerów w 52 krajach świata.